Select Page

Zespół

[vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”0″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-wayh” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ mobile_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″ row_name=”kowalik”][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” override_padding=”yes” column_padding=”0″ back_image=”194″ back_repeat=”no-repeat” back_position=”center center” parallax=”yes” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”10″ width=”2/3″][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column_inner column_width_percent=”100″ style=”dark” gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”1″ width=”5/6″ css=”.vc_custom_1582044027744{padding-top: 50px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column_text text_lead=”yes” css=”.vc_custom_1582044037985{margin-left: -100px !important;}”]

BARTŁOMIEJ KOWALIK

[/vc_column_text][vc_column_text]APLIKANT NA BIEGŁEGO REWIDENTA, PARTNER

Absolwent kierunku finanse i rachunkowość na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia Międzywydziałowego Studium Informatyki i Ekonometrii (obecnie Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki) w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Posiada ponad 8-letnią praktykę w księgowości, audycie  oraz usługach doradczych z zakresu rachunkowości i finansów.

Przez ostatnie lata współtworzył kancelarię TaxPro, prowadził oraz nadzorował prowadzenie księgowości klientów zewnętrznych. Kierował badaniami sprawozdań finansowych przygotowanych zarówno zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości (PSR), jak i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR) w dużej, międzynarodowej kancelarii audytorsko-doradczej.

Zdobył bogate doświadczenie w projektach typu due dilligence, badaniu planów połączeń, audytach projektów finansowanych ze środków publicznych, wycenie przedsiębiorstw oraz usługach doradczych z zakresu rachunkowości, przeglądu i oceny systemów kontroli wewnętrznej. W trakcie swojej kariery zawodowej prowadził szkolenia z zakresu rachunkowości oraz zastosowań arkusza kalkulacyjnego w procesach zaawansowanej sprawozdawczości finansowej.

Specjalizuje się głównie w obsłudze klientów z sektora usług prawnych, usług informatycznych, usług gastronomicznych, usług budowlanych, usług recyklingu oraz podmiotów handlowych. W TaxPro jest odpowiedzialny za prowadzenie oraz nadzór działu spółek prawa handlowego.[/vc_column_text][vc_button border_width=”0″ link=”url:http%3A%2F%2Ftaxpro24.pl%2Fzespol%2Fbartlomiej-kowalik%2F|title:Bart%C5%82omiej%20Kowalik||”]zobacz profil[/vc_button][/vc_column_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_visibility=”yes” medium_width=”0″ mobile_visibility=”yes” mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”2″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-wayh” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ desktop_visibility=”yes” medium_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” override_padding=”yes” column_padding=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_single_image media=”194″ media_width_percent=”100″][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ style=”dark” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”10″ width=”2/3″][vc_column_text text_lead=”yes”]

BARTŁOMIEJ KOWALIK

[/vc_column_text][vc_column_text]APLIKANT NA BIEGŁEGO REWIDENTA, PARTNER

Absolwent kierunku finanse i rachunkowość na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia Międzywydziałowego Studium Informatyki i Ekonometrii (obecnie Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki) w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Posiada ponad 8-letnią praktykę w księgowości, audycie  oraz usługach doradczych z zakresu rachunkowości i finansów.

Przez ostatnie lata współtworzył kancelarię TaxPro, prowadził oraz nadzorował prowadzenie księgowości klientów zewnętrznych. Kierował badaniami sprawozdań finansowych przygotowanych zarówno zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości (PSR), jak i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR) w dużej, międzynarodowej kancelarii audytorsko-doradczej.

Zdobył bogate doświadczenie w projektach typu due dilligence, badaniu planów połączeń, audytach projektów finansowanych ze środków publicznych, wycenie przedsiębiorstw oraz usługach doradczych z zakresu rachunkowości, przeglądu i oceny systemów kontroli wewnętrznej. W trakcie swojej kariery zawodowej prowadził szkolenia z zakresu rachunkowości oraz zastosowań arkusza kalkulacyjnego w procesach zaawansowanej sprawozdawczości finansowej.

Specjalizuje się głównie w obsłudze klientów z sektora usług prawnych, usług informatycznych, usług gastronomicznych, usług budowlanych, usług recyklingu oraz podmiotów handlowych. W TaxPro jest odpowiedzialny za prowadzenie oraz nadzór działu spółek prawa handlowego.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”0″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-rgdb” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ mobile_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″ row_name=”kowalik”][vc_column column_width_percent=”100″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”10″ width=”2/3″][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column_inner column_width_percent=”100″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_visibility=”yes” medium_width=”0″ mobile_visibility=”yes” mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ align_horizontal=”align_right” style=”dark” gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”1″ width=”5/6″ css=”.vc_custom_1546904858841{padding-top: 50px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column_text text_lead=”yes” css=”.vc_custom_1582043997612{margin-right: -100px !important;}”]

PIOTR CZUBASZEK

[/vc_column_text][vc_column_text]WSPÓŁZAŁOŻYCIEL I CZŁONEK ZARZĄDU

Absolwent kierunku Finanse i Rachunkowość na wydziale Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ukończył także studia podyplomowe Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Karierę zawodową w dziedzinie księgowości rozpoczął w 2008 roku. Stopniowo przechodził przez wszystkie szczeble kariery w zawodzie księgowego, począwszy od pracy w biurach rachunkowych na terenie miasta Warszawy, kończąc w zespole księgowym dużej grupy holdingowej z polskim kapitałem.

Specjalizuje się w podmiotach świadczących usługi ubezpieczeniowe.

Praktyczne doświadczenie poparte jest uczestnictwem w licznych szkoleniach oraz kursach doszkalających.

Od 2012 roku współzałożyciel oraz członek zarządu TaxPro Sp. z o.o.[/vc_column_text][vc_button border_width=”0″ link=”url:%2Fzespol%2Fpiotr-czubaszek%2F|||”]zobacz profil[/vc_button][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” override_padding=”yes” column_padding=”0″ back_image=”195″ back_repeat=”no-repeat” back_position=”center center” parallax=”yes” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”2″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-rgdb” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ desktop_visibility=”yes” medium_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” override_padding=”yes” column_padding=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_single_image media=”195″ media_width_percent=”100″][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ style=”dark” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”10″ width=”2/3″][vc_column_text text_lead=”yes” css=”.vc_custom_1582043997612{margin-right: -100px !important;}”]

PIOTR CZUBASZEK

[/vc_column_text][vc_column_text]WSPÓŁZAŁOŻYCIEL I CZŁONEK ZARZĄDU

Absolwent kierunku Finanse i Rachunkowość na wydziale Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ukończył także studia podyplomowe Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Karierę zawodową w dziedzinie księgowości rozpoczął w 2008 roku. Stopniowo przechodził przez wszystkie szczeble kariery w zawodzie księgowego, począwszy od pracy w biurach rachunkowych na terenie miasta Warszawy, kończąc w zespole księgowym dużej grupy holdingowej z polskim kapitałem.

Specjalizuje się w podmiotach świadczących usługi ubezpieczeniowe.

Praktyczne doświadczenie poparte jest uczestnictwem w licznych szkoleniach oraz kursach doszkalających.

Od 2012 roku współzałożyciel oraz członek zarządu TaxPro Sp. z o.o.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”0″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-wayh” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ mobile_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″ row_height_pixel=”500″ row_name=”LIS-KRASUCKA”][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” back_image=”196″ back_repeat=”no-repeat” parallax=”yes” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”7″ mobile_width=”7″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column_inner column_width_percent=”100″ style=”dark” gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”5/6″ css=”.vc_custom_1546904393121{padding-top: 50px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column_text text_lead=”yes” css=”.vc_custom_1582044177790{margin-left: -100px !important;}”]

ANETA LIS – KRASUSKA

[/vc_column_text][vc_column_text]SAMODZIELNA KSIĘGOWA, CZŁONEK ZARZĄDU

Absolwentka kierunku Logistyka oraz Finanse i Rachunkowość wydziału Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ukończyła kurs specjalisty ds. rachunkowości Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Przygodę z księgowością rozpoczęła pracując w dziale finansowo – księgowym ogólnopolskiej firmy kurierskiej. Obecnie koncentruje się głównie na księgowości spółek z o.o.

Z TaxPro Sp. z o.o. współpracuje od maja 2014 roku, obecnie jako Samodzielna Księgowa, Członek Zarządu.

[/vc_column_text][vc_button border_width=”0″ link=”url:https%3A%2F%2Ftaxpro24.pl%2Fzespol%2Faneta-lis-krasuska%2F|title:Aneta%20Lis%20%E2%80%93%20Krasuska||”]zobacz profil[/vc_button][/vc_column_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_visibility=”yes” medium_width=”0″ mobile_visibility=”yes” mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”2″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-wayh” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ desktop_visibility=”yes” medium_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” override_padding=”yes” column_padding=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_single_image media=”196″ media_width_percent=”100″][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ style=”dark” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”10″ width=”2/3″][vc_column_text text_lead=”yes”]

ANETA LIS – KRASUSKA

[/vc_column_text][vc_column_text]SAMODZIELNA KSIĘGOWA, CZŁONEK ZARZĄDU

Absolwentka kierunku Logistyka oraz Finanse i Rachunkowość wydziału Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ukończyła kurs specjalisty ds. rachunkowości Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Przygodę z księgowością rozpoczęła pracując w dziale finansowo – księgowym ogólnopolskiej firmy kurierskiej. Obecnie koncentruje się głównie na księgowości spółek z o.o.

Z TaxPro Sp. z o.o. współpracuje od maja 2014 roku, obecnie jako Samodzielna Księgowa, Członek Zarządu.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”0″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-rgdb” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ mobile_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″ row_name=”OSTROWSKA”][vc_column column_width_percent=”100″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”10″ width=”2/3″][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column_inner column_width_percent=”100″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_visibility=”yes” medium_width=”0″ mobile_visibility=”yes” mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ align_horizontal=”align_right” style=”dark” gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”1″ width=”5/6″ css=”.vc_custom_1546904858841{padding-top: 50px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column_text text_lead=”yes” css=”.vc_custom_1547574222435{margin-right: -100px !important;}”]

AGNIESZKA OSTROWSKA

[/vc_column_text][vc_column_text]10 LAT DOŚWIADCZENIA W BIURACH RACHUNKOWYCH

Absolwentka studiów podyplomowych Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstwa na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Posiada 9-letnie doświadczenie w pracy w biurach rachunkowych, które pozwoliło jej zapoznać się ze specyfiką prowadzenia księgowości podmiotów gospodarczych z różnorodnych branż.

Specjalizuje się głównie w prowadzeniu ksiąg handlowych i podatkach, posiada również doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej.

Swoją praktyczną wiedzę chętnie i systematycznie wzbogaca uczestnicząc w kursach i szkoleniach.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” override_padding=”yes” column_padding=”0″ back_image=”748″ back_repeat=”no-repeat” back_position=”center center” parallax=”yes” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”2″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-rgdb” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ desktop_visibility=”yes” medium_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” override_padding=”yes” column_padding=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_single_image media=”748″ media_width_percent=”100″][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ style=”dark” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”10″ width=”2/3″][vc_column_text text_lead=”yes”]

AGNIESZKA OSTROWSKA

[/vc_column_text][vc_column_text]10 LAT DOŚWIADCZENIA W BIURACH RACHUNKOWYCH

Absolwentka studiów podyplomowych Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstwa na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Posiada 9-letnie doświadczenie w pracy w biurach rachunkowych, które pozwoliło jej zapoznać się ze specyfiką prowadzenia księgowości podmiotów gospodarczych z różnorodnych branż.

Specjalizuje się głównie w prowadzeniu ksiąg handlowych i podatkach, posiada również doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej.

Swoją praktyczną wiedzę chętnie i systematycznie wzbogaca uczestnicząc w kursach i szkoleniach.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”0″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-wayh” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ mobile_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″ row_height_pixel=”500″ row_name=”wiaderek”][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” back_image=”755″ back_repeat=”no-repeat” parallax=”yes” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”7″ mobile_width=”7″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column_inner column_width_percent=”100″ style=”dark” gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”5/6″ css=”.vc_custom_1546904393121{padding-top: 50px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column_text text_lead=”yes” css=”.vc_custom_1547575641288{margin-left: -100px !important;}”]

JOANNA WIADEREK

[/vc_column_text][vc_column_text]Absolwentka kierunku Finanse i Rachunkowość, Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej
w Warszawie

Pracę w dziale księgowo-finansowym rozpoczęła w 2016 roku. Praca w biurach rachunkowych na terenie miasta Warszawy, pozwoliło jej pogłębić wiedzę nabytą podczas studiów. W swojej karierze przeszła szczeble zawodowe począwszy od młodszej księgowej,
w firmie TaxPro Sp. z o.o. wykonuje obowiązki na stanowisku Samodzielna Księgowa. Specjalizuje się w rozliczeniu podatkowym działalności jednoosobowych, jak również posiada doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_visibility=”yes” medium_width=”0″ mobile_visibility=”yes” mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”2″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-wayh” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ desktop_visibility=”yes” medium_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” override_padding=”yes” column_padding=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_single_image media=”755″ media_width_percent=”100″][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ style=”dark” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”10″ width=”2/3″][vc_column_text text_lead=”yes”]

JOANNA WIADEREK

[/vc_column_text][vc_column_text]Absolwentka kierunku Finanse i Rachunkowość, Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej
w Warszawie

Pracę w dziale księgowo-finansowym rozpoczęła w 2016 roku. Praca w biurach rachunkowych na terenie miasta Warszawy, pozwoliło jej pogłębić wiedzę nabytą podczas studiów. W swojej karierze przeszła szczeble zawodowe począwszy od młodszej księgowej,
w firmie TaxPro Sp. z o.o. wykonuje obowiązki na stanowisku Samodzielna Księgowa. Specjalizuje się w rozliczeniu podatkowym działalności jednoosobowych, jak również posiada doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”0″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-wayh” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ mobile_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″ row_height_pixel=”500″ row_name=”Dolesniak”][vc_column column_width_percent=”100″ align_horizontal=”align_right” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”2/3″][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″ z_index=”0″][vc_column_inner column_width_percent=”100″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_visibility=”yes” medium_width=”0″ mobile_visibility=”yes” mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ style=”dark” gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”5/6″ css=”.vc_custom_1546904393121{padding-top: 50px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column_text text_lead=”yes” css=”.vc_custom_1582059640027{margin-right: -100px !important;}”]

KONRAD DOLEŚNIAK

[/vc_column_text][vc_column_text]

Absolwent kierunku Administracja specjalności Finanse i Rachunkowość na wydziale Administracji Wyższej Szkoły Prawa i Administracji Rzeszowskiej Szkoły Wyższej.

Od 2006 roku pracuje w biurach rachunkowych. Ponad dwunastoletnia praca pozwoliła na zdobycie bardzo bogatego doświadczenia oraz poznanie specyfiki księgowej występującej w różnych branżach.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” back_image=”758″ back_repeat=”no-repeat” parallax=”yes” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”7″ mobile_width=”7″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][vc_empty_space empty_h=”5″][/vc_column][/vc_row][vc_row unlock_row_content=”yes” row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”2″ top_padding=”0″ bottom_padding=”0″ back_color=”color-rgdb” overlay_alpha=”50″ equal_height=”yes” gutter_size=”3″ column_width_percent=”100″ desktop_visibility=”yes” medium_visibility=”yes” shift_y=”0″ z_index=”0″ shape_dividers=””][vc_column column_width_percent=”100″ expand_height=”yes” override_padding=”yes” column_padding=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][vc_single_image media=”758″ media_width_percent=”100″][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ style=”dark” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”10″ width=”2/3″][vc_column_text text_lead=”yes”]

KONRAD DOLEŚNIAK

[/vc_column_text][vc_column_text]

Absolwent kierunku Administracja specjalności Finanse i Rachunkowość na wydziale Administracji Wyższej Szkoły Prawa i Administracji Rzeszowskiej Szkoły Wyższej.

Od 2006 roku pracuje w biurach rachunkowych. Ponad dwunastoletnia praca pozwoliła na zdobycie bardzo bogatego doświadczenia oraz poznanie specyfiki księgowej występującej w różnych branżach.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]