BARTŁOMIEJ KOWALIK
APLIKANT NA BIEGŁEGO REWIDENTA, PARTNER
Absolwent kierunku finanse i rachunkowość na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia Międzywydziałowego Studium Informatyki i Ekonometrii (obecnie Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki) w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Posiada ponad 8-letnią praktykę w księgowości, audycie oraz usługach doradczych z zakresu rachunkowości i finansów.
Przez ostatnie lata współtworzył kancelarię TaxPro, prowadził oraz nadzorował prowadzenie księgowości klientów zewnętrznych. Kierował badaniami sprawozdań finansowych przygotowanych zarówno zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości (PSR), jak i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR) w dużej, międzynarodowej kancelarii audytorsko-doradczej.
Zdobył bogate doświadczenie w projektach typu due dilligence, badaniu planów połączeń, audytach projektów finansowanych ze środków publicznych, wycenie przedsiębiorstw oraz usługach doradczych z zakresu rachunkowości, przeglądu i oceny systemów kontroli wewnętrznej. W trakcie swojej kariery zawodowej prowadził szkolenia z zakresu rachunkowości oraz zastosowań arkusza kalkulacyjnego w procesach zaawansowanej sprawozdawczości finansowej.
Specjalizuje się głównie w obsłudze klientów z sektora usług prawnych, usług informatycznych, usług gastronomicznych, usług budowlanych, usług recyklingu oraz podmiotów handlowych. W TaxPro jest odpowiedzialny za prowadzenie oraz nadzór działu spółek prawa handlowego.
BARTŁOMIEJ KOWALIK
APLIKANT NA BIEGŁEGO REWIDENTA, PARTNER
Absolwent kierunku finanse i rachunkowość na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także studia Międzywydziałowego Studium Informatyki i Ekonometrii (obecnie Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki) w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Posiada ponad 8-letnią praktykę w księgowości, audycie oraz usługach doradczych z zakresu rachunkowości i finansów.
Przez ostatnie lata współtworzył kancelarię TaxPro, prowadził oraz nadzorował prowadzenie księgowości klientów zewnętrznych. Kierował badaniami sprawozdań finansowych przygotowanych zarówno zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości (PSR), jak i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (MSR) w dużej, międzynarodowej kancelarii audytorsko-doradczej.
Zdobył bogate doświadczenie w projektach typu due dilligence, badaniu planów połączeń, audytach projektów finansowanych ze środków publicznych, wycenie przedsiębiorstw oraz usługach doradczych z zakresu rachunkowości, przeglądu i oceny systemów kontroli wewnętrznej. W trakcie swojej kariery zawodowej prowadził szkolenia z zakresu rachunkowości oraz zastosowań arkusza kalkulacyjnego w procesach zaawansowanej sprawozdawczości finansowej.
Specjalizuje się głównie w obsłudze klientów z sektora usług prawnych, usług informatycznych, usług gastronomicznych, usług budowlanych, usług recyklingu oraz podmiotów handlowych. W TaxPro jest odpowiedzialny za prowadzenie oraz nadzór działu spółek prawa handlowego.
PIOTR CZUBASZEK
WSPÓŁZAŁOŻYCIEL I CZŁONEK ZARZĄDU
Absolwent kierunku Finanse i Rachunkowość na wydziale Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ukończył także studia podyplomowe Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Karierę zawodową w dziedzinie księgowości rozpoczął w 2008 roku. Stopniowo przechodził przez wszystkie szczeble kariery w zawodzie księgowego, począwszy od pracy w biurach rachunkowych na terenie miasta Warszawy, kończąc w zespole księgowym dużej grupy holdingowej z polskim kapitałem.
Specjalizuje się w podmiotach świadczących usługi ubezpieczeniowe.
Praktyczne doświadczenie poparte jest uczestnictwem w licznych szkoleniach oraz kursach doszkalających.
Od 2012 roku współzałożyciel oraz członek zarządu TaxPro Sp. z o.o.
PIOTR CZUBASZEK
WSPÓŁZAŁOŻYCIEL I CZŁONEK ZARZĄDU
Absolwent kierunku Finanse i Rachunkowość na wydziale Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ukończył także studia podyplomowe Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Karierę zawodową w dziedzinie księgowości rozpoczął w 2008 roku. Stopniowo przechodził przez wszystkie szczeble kariery w zawodzie księgowego, począwszy od pracy w biurach rachunkowych na terenie miasta Warszawy, kończąc w zespole księgowym dużej grupy holdingowej z polskim kapitałem.
Specjalizuje się w podmiotach świadczących usługi ubezpieczeniowe.
Praktyczne doświadczenie poparte jest uczestnictwem w licznych szkoleniach oraz kursach doszkalających.
Od 2012 roku współzałożyciel oraz członek zarządu TaxPro Sp. z o.o.
ANETA LIS – KRASUSKA
SAMODZIELNA KSIĘGOWA, CZŁONEK ZARZĄDU
Absolwentka kierunku Logistyka oraz Finanse i Rachunkowość wydziału Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ukończyła kurs specjalisty ds. rachunkowości Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Przygodę z księgowością rozpoczęła pracując w dziale finansowo – księgowym ogólnopolskiej firmy kurierskiej. Obecnie koncentruje się głównie na księgowości spółek z o.o.
Z TaxPro Sp. z o.o. współpracuje od maja 2014 roku, obecnie jako Samodzielna Księgowa, Członek Zarządu.
ANETA LIS – KRASUSKA
SAMODZIELNA KSIĘGOWA, CZŁONEK ZARZĄDU
Absolwentka kierunku Logistyka oraz Finanse i Rachunkowość wydziału Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Ukończyła kurs specjalisty ds. rachunkowości Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Przygodę z księgowością rozpoczęła pracując w dziale finansowo – księgowym ogólnopolskiej firmy kurierskiej. Obecnie koncentruje się głównie na księgowości spółek z o.o.
Z TaxPro Sp. z o.o. współpracuje od maja 2014 roku, obecnie jako Samodzielna Księgowa, Członek Zarządu.
AGNIESZKA OSTROWSKA
10 LAT DOŚWIADCZENIA W BIURACH RACHUNKOWYCH
Absolwentka studiów podyplomowych Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstwa na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Posiada 9-letnie doświadczenie w pracy w biurach rachunkowych, które pozwoliło jej zapoznać się ze specyfiką prowadzenia księgowości podmiotów gospodarczych z różnorodnych branż.
Specjalizuje się głównie w prowadzeniu ksiąg handlowych i podatkach, posiada również doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej.
Swoją praktyczną wiedzę chętnie i systematycznie wzbogaca uczestnicząc w kursach i szkoleniach.
AGNIESZKA OSTROWSKA
10 LAT DOŚWIADCZENIA W BIURACH RACHUNKOWYCH
Absolwentka studiów podyplomowych Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstwa na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Posiada 9-letnie doświadczenie w pracy w biurach rachunkowych, które pozwoliło jej zapoznać się ze specyfiką prowadzenia księgowości podmiotów gospodarczych z różnorodnych branż.
Specjalizuje się głównie w prowadzeniu ksiąg handlowych i podatkach, posiada również doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej.
Swoją praktyczną wiedzę chętnie i systematycznie wzbogaca uczestnicząc w kursach i szkoleniach.
JOANNA WIADEREK
Absolwentka kierunku Finanse i Rachunkowość, Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej
w Warszawie
Pracę w dziale księgowo-finansowym rozpoczęła w 2016 roku. Praca w biurach rachunkowych na terenie miasta Warszawy, pozwoliło jej pogłębić wiedzę nabytą podczas studiów. W swojej karierze przeszła szczeble zawodowe począwszy od młodszej księgowej,
w firmie TaxPro Sp. z o.o. wykonuje obowiązki na stanowisku Samodzielna Księgowa. Specjalizuje się w rozliczeniu podatkowym działalności jednoosobowych, jak również posiada doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej.
JOANNA WIADEREK
Absolwentka kierunku Finanse i Rachunkowość, Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej
w Warszawie
Pracę w dziale księgowo-finansowym rozpoczęła w 2016 roku. Praca w biurach rachunkowych na terenie miasta Warszawy, pozwoliło jej pogłębić wiedzę nabytą podczas studiów. W swojej karierze przeszła szczeble zawodowe począwszy od młodszej księgowej,
w firmie TaxPro Sp. z o.o. wykonuje obowiązki na stanowisku Samodzielna Księgowa. Specjalizuje się w rozliczeniu podatkowym działalności jednoosobowych, jak również posiada doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej.
KONRAD DOLEŚNIAK
Absolwent kierunku Administracja specjalności Finanse i Rachunkowość na wydziale Administracji Wyższej Szkoły Prawa i Administracji Rzeszowskiej Szkoły Wyższej.
Od 2006 roku pracuje w biurach rachunkowych. Ponad dwunastoletnia praca pozwoliła na zdobycie bardzo bogatego doświadczenia oraz poznanie specyfiki księgowej występującej w różnych branżach.
KONRAD DOLEŚNIAK
Absolwent kierunku Administracja specjalności Finanse i Rachunkowość na wydziale Administracji Wyższej Szkoły Prawa i Administracji Rzeszowskiej Szkoły Wyższej.
Od 2006 roku pracuje w biurach rachunkowych. Ponad dwunastoletnia praca pozwoliła na zdobycie bardzo bogatego doświadczenia oraz poznanie specyfiki księgowej występującej w różnych branżach.